مورینیو :" بنزما ، کریستیانو و مارسلو برابر مورسیا فیکس هستند ، اوزیل ، کاروالیو و ژابی سه روز استرا
نوشته شده توسط : siavash

"بنزما بازیکن پر فراز و نشیبی است ، چرا که بازیکنی احساساتی است . او وقتی که وارد تیم می شود و تیم جلوست برایش خیلی فرق دارد تا نتیجه 0-0 باشد . نمی توان در چنین شرایطی بازیکنی را به بی انگیزگی متهم کرد . او همان شرایطی را داشت که بازیکنان درون زمین در آن لحظه داشتند و همه می خواستند به خانه شان بروند . در روز سه شنبه یازیکن فیکس خواهد بود ، اگر آن طوری باشد که من دوست ندارم ، شرایط متفاوت خواهد شد . بازی با مورسیا روز اوست . این روز مهمی برای من هم هست . اگر بازی با آلکورکون تکرار شود ، برای من به معنی مرگ است . "
"قصد دارم که یکی از بازیهای مورسیا را در خانه ام ببینم . همان طور که برای بازی با میلان نیز از یک هفته پیش همین کار را کرده بودم . این کار من است و باید آن را به بازیکنان منتقل کنم . همیشه چیزهایی هست که باید بهتر شود ."
"اوزیل بازیکن جوانی است که نمی تواند هر سه روز یک بار 90 دقیقه بازی کند ، او ، کاروالیو و آلونسو سه روز استراحت خواهند کرد و در برابر مورسیا حضور نخواهند یافت . کریستیانو و مارسلو در جام حذفی یار فیکس خواهند بود . مارسلو را 25 دقیقه استراحت دادم ، چرا که او تنها دفاع چپ ماست . در نقطه مقابل ، دی ماریا نیمکت نشین خواهد بود . شاید دوست داشته باشم که آلبیول را هم مورد استفاده قرار دهم . "
"دوست دارم که خوب ببریم . هر چه گل بیشتر باشد بهتر است . مردم لذت می برند . وقتی که بازی را برده باشیم خیالمان راحت تر می شود و همین باعث می شود که کار را وا بدهیم . اما این اتفاق قرار نیست که همیشه بیفتد . ممکن است که برخی بازیها 1-0 یا 0-0 شود یا با شکست همراه باشد . اگر یک بار ناکام بمانیم ، بازی بعدیش نباید این طور باشد . پیش و پس از بازیهای مهم ، خیلی مهم است که تیم بتواند از نظر ذهنی آماده باشد و من از این تیم و بازیکنان راضی هستم ."




:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 2 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: