نوشته شده توسط : siavash

این وبلاگ به آدرس زیر منتقل شد

www.cristiano-ronaldocr7.blogfa.com



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 248
|
تعداد امتیازدهندگان : 72
|
مجموع امتیاز : 72
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

آدرس وبلاگ دوم ما www.ronaldo.blogfa.com

حتما به اون سر بزنید

البته این وب هم آپ میشه



:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 182
|
تعداد امتیازدهندگان : 52
|
مجموع امتیاز : 52
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

0  دانلود فیلم عقده ای بازی بارسلونایی ها که با سنگ شیشه اتوبوس رئال مادرید رو شکوندن                                 با حجم1mb(در زیر هواشناسی)

 

 

دانلود فیلم تبلیغ رونالدو برای یک شرکت تولیدی پوشاک (در زیر هواشناسی)

0

 



:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 188
|
تعداد امتیازدهندگان : 55
|
مجموع امتیاز : 55
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

برای دیدن مطالب دانلودی به پایین صفحه سمت راست زیر هواشناسی مراجه فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 244
|
تعداد امتیازدهندگان : 68
|
مجموع امتیاز : 68
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

0

كريستين پانوچي ، بازيكن اسبق رئال مادريد ،‌ به عنوان مجري شبكه اسكاي اسپورت ، با خوزه مورينيو ، مربي پرتغالي صحبت كرد .
رابطه با مدير :
"زماني كه با آبراموويچ كار مي كردم خيلي فوق العاده بود ، همين طور با موراتي در اينتر و پينتو كاستا در پورتو . مدت زيادي در اسپانيا نبوده ام اميدوارم كه بتوانم با فلورنتينو نيز همين گونه باشم .  هيچ گاه دچار مشكل نبوده م و هميشه صداقت داشته ام و وقتي كه صادق باشي ، گاهي بايد به مدير چيزهايي را بگويي كه دوست ندارد بشنود ، اين بهترين حالت است . "

كار در بارسلونا :
"رابسون ده دقيقه قبل از تمرينات سر تمرين مي رسيد ، او گلف بازي مي كرد و يك زندگي فوق العاده ، پر از طراوتداشت . فوتبال براي او فشار محسوب نمي شد . او معمولا فردي بود كه ناگهاني تصميماتش را مي گرفت . فن خال دقيقا متضاد او بود . دو ساعت پيش از تمرينات مي آمد و همه چيز را تحت برنامه انجام مي داد . "
"يادم است كه از فن خال خواستم كه براي بازي خوان گامپر ،‌كار را به من بسپرد ، او پذيرفت و اين برايم خيلي مهم بود . رابسون به من فرصت حضور در بارسلونا را داد اما فن خال به من اعتماد به نفس داد . اين اساس كار من است ."

آغاز كار  :
"دروغ نگفته ام اگر بگويم كه هيچ گاه نخواسته ام كه مربي شوم ، بلكه مي خواستم بازي كنم . هميشه دوست داشته ام كه در زمين فوتبال شروع به كار كنم تا اين كه با كتاب و شيوه تمرين دادن سر و كله بزنم . من برايم فوتبال دوست داشتني بود اما همزمان درس هم مي خواندم چرا كه اين تنها راهي بود كه خاناوده ام اجازه بازي كردن را به من بدهند . "
"پدرم فوتباليست بود و هميشه به من سبك هاي بازي كردن را ياد مي داد ، درست مثل پسرم كه همين حالا از من مي پرسد كه چرا فلان چيز را با چيز ديگري عوض كرده ام . من كاملا با بچه اي كه فوتبال در زندگيش مفهومي ندارد فرق داشتم . بالاخره فهميدم كه نمي توانم كه بازيكن بزرگي شوم و بهتر است كه به كارهاي ديگري برسم اما هيچ گاه قلبم از فوتبال جدا نمي شد . معمولا با دوستان كه بازي مي كرديم ، من مسئوليت سازماندهي تيم را داشتم و مي گفتم كه چه كسي بازي كند ، چه كسي بازي نكند ، بازي چقدر طول بكشد و ..."
"پدرم مربي بود و پنج دستيار يا به قول امروزي ها آناليزور داشت . او مرا براي ديدن حريفان مي فرستاد . من از آن جا بازي خواني را ياد گرفتم . ديدن يك چيز است و درك آن چيزي كه ديده اي ،‌يك چيز ديگر و اين قضيه خيلي به من كمك كرد ."
"من هيچ وقت در خانه مشكل مالي نداشتم . در بچگي ، دوستانم هميشه افرادي با سطح اجتماعي بسيار بالا بودند . من در روزهاي انتقال قدرت از ديكتاتوري به دموكراسي رشد كردم كه اين به من ياد داده كه بتوانم كه با هر وضعيتي كنار بيايم . "

رابطه با مسينا ،‌مربي تيم بسكتبال رئال مادريد :
"هميشه دوست داشته ام كه ببينم كه ورزش هاي ديگر به چه نحوي هستند و خوشبختانه مسينا به من اين اجازه را داد كه ببينم كه چطور كار مي كند .ديدم كه او با جديت كارش را پيگيري مي كند . درك آن برايم خيلي خوشحال كننده بود چرا كه افراد زيادي هستند فكر مي كنند كه زندگي فقط در فوتبال است اما از نظر من ، مربيگري در همه ورزشها اهميت دارد ."

وضع رختكن :
"من بحث و تبادل نظر را دوست دارم . يك تيم هميشه بايد سه چهار بازيكن با چنين شخصيتي داشته باشد كه دچار ترديدهايي باشند و قدرت فكر كردن داشته باشند . از دستيارانم هم همين انتظار را دارم . از بازيكني كه درگيري ايجاد كند متنفرم اما به نظرم بازيكن بايد بتواند كه هميشه راهكاري پيدا كند ."

كار با معلولين :
"سابقه كار با بچه هاي معلول  ذهني را دارم كه خيلي دوستش دارم . براي آنها چيزهاي كوچك هم خيلي مهم است . خيلي جوان بودم و اين برايم يك تجربه فوق العاده بود . اين به من خيلي كمك كرد ، هميشه به بازيكنانم مي گويم كه از فوتبال لذت ببرند چرا كه فقط 10-15 سال مي توانند كه هر روز خوشحال باشند . "



:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 160
|
تعداد امتیازدهندگان : 50
|
مجموع امتیاز : 50
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

0

رئال مادريد شروع خوبي را در دور برگشت لاليگا نداشته است .
دور برگشت لاليگا با توجه به تداخل با بازيهاي سخت كوپاي رئال مادريد در برابر اتلتيكو و سويا ، براي اين تيم خوش يمن نبود .
بسياري از هواداران از همين الان نسبت به قهرماني لاليگا نا اميد شده اند اما بد نيست كه همين چند ماه پيش را به ياد آنها بياوريم ، زياد دور نيست ، همين آگوست و سپتامير 2010 ، رئال مادريد فصل را با تساوي بدون گل در اونو استادي در برابر مايوركا آغاز كرد . هفته بعدش به لطف تك گل كارواليو ، اوساسونا را در برنابئو مغلوب كردند و بعد از آن مجددا به برد با فاصله اندك در سن سباستين ديت يافتند ، چند روز بعد تيم مورينيو چند امتياز با ارزش را در برابر لوانته از دست داد .
كريستيانو رونالدو در همان زمان دچار افت شده بود و نمي توانست گل بزند و حالا هم همين طور شده است . رئال مادريد از 3 بازي پشت سر هم چهار امتياز گرفته بود و حالا هم همين طور است . با تساوي برابر آلمريا ، برد حداقلي در برابر مايوركا و شكست در زمين اوساسونا ، رئال مادريد از صدر جدول دور شد و بازيكن پرتغالي هم در هيچ كدام از بازيها گلي نزد .
به هر حال رئال مادريد نبايد اميدش را از دست بدهد ،‌چرا كه در آن زمان هم با وجود از دست رفتن امتيازات ، توانست كه خودش را بازيابد و به صدر رسيد و چند هفته اي هم صدرنشين ماند . حالا رئال مادريد بايد سعي كند كه همه بازيهايش را ببرد و همچنان در كورس رقابت بماند .
كريستيانو نيز شايد به استراحت نياز داشته باشد اما واقعيت اين است كه مورينيو دوست ندارد در مورد او ريسك كند چرا كه به طور مثال استراحت دادن به ژابي در بازي با اوساسونا ، به قيمت يك شكست تلخ برايش تمام شد

 



:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 165
|
تعداد امتیازدهندگان : 45
|
مجموع امتیاز : 45
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

0

آنخل دي ماريا ، هافبك آرژانتيني رئال مادريد ، با راديو ملي اسپانيا صحبت كرد .
افت دي ماريا :
"بازيهاي پشت سر هم زيادي برگزار شده است . اين طبيعي است ، انجام دو روز يك بازي آسان نيست . اين كمي مرا تخليه كرده است  . در برابر سويا بهتر بازي كردم و حالا مي خواهم به همان روندي كه داشته ام برگردم . "
"فكر مي كنم اين مشكل به خاطر زياد بازي كردن است و كم كم بدنم به آن عادت خواهد كرد . سعي مي كنم كه با آن خو بگيرم . "

مورينيو :
"خيلي خوشحالم كه مورينيو از زماني كه آمده ام اين فرصت را به من داده است كه بازي كنم . او يكي از كساني بود كه براي ا«دنم خيلي تلاش كرد و حالا ممنونم كه به من بازي مي دهد . "
"مورينيو شخصيت فوق العاده اي دارد . هميشه شوخي مي كند ، مربي بزرگي است و مي تواند هر گروهي را متحد كند . هيچ مشكلي بين هيچ كس وجود ندارد . آن چيزي كه مطبوعات از او مي نويسند كاملا با واقعيتش متفاوت است البته درون زمين فوتبال ، مثل هر بازيكني ، به شخصيت ديگري مبدل مي شود . اما ار بيرون ، انسان بسيار محترمي است . "
"مورينيو به مرور از ما مي خواهد كه سخت تر و جدي تر پيش برويم . چهار ماه از شروع كار مي گذرد ، بازيكنان زيادي به تيم ملحق شده بودند و بايد با تيم و گروه هماهنگ مي شدند . "

فينال كوپا :
" فينال ها هميشه دوست داشتني هستند . بايد براي بردن آنها تلاش كرد . بازي فينال خيلي متفاوت است و دنياي ديگري دارد . با قلب و تمام وجود مي توان آنها را برد . من تمام تلاشم را براي قهرماني خواهم كرد . "

لاليگا :
"هنوز خيلي از لاليگا باقي مانده است . براي چمپيونزليگ نيز خيلي اميد داريم . مي توانيم انتقام هاي زيادي را بگيريم . درست است كه برابر بارسلونا در دور رفت خوب نبوديم اما فوتبال هميشه محل انتقام است و بايد بتوان جبران كرد . "
"لاليگا هنوز از دست نرفته است . هنوز بازهياي زيادي مانده است . تا زماني كه شانس داشته باشيم ، خواهيم جنگيد . البته براي فينال كوپا نيز تمام تلاش خود را خواهيم كرد ."
"هميشه دوست داشته ام كه همه چيز را ببرم . اميدوارم كه اين امر تحقق يابد ، هر چند كه راه زيادي در پيش است . البته اگر بتوانم انتخاب كنم ، چمپيونزليگ ار انتخاب مي كنم ."

برنابئو :
"حقيقتا آشنايي با اين استاديوم كمي مشكل است . با تلاش و گاهي گلزني مي توان قلب هواداران را به دست آورد . من همه تلاش خود را كرده ام تا مردم را راضي نگه دارم . "
"خوشبختانه من توانستم كه از همان بازيهاي اغازين ، رگ خواب آنها را بدست آورم . مردم از گلزني من در بازي اول خوشحال شدند و اميدوارند كه باز هم گلزني كنم . شايد مشكل بازيكناني همچون بنزما همين گل نزدن باشد چرا كه هواداران برايشان اين قضيه خيلي مهم است . "

آدبايور :
"آدبايور يك بازيكن فوق العاده است . بيشتر به زبان فرانسه واقف است . فردي دوست داشتني و بسيار شوخ طبع است . "

اشتباهات داوري در نيمه نهايي كوپا :
"چهار بازي سخت در كوپا داشتيم كه توانستيم از آنها سربلند بيرون بياييم . بايد تا پاي مرگ بازي مي كرديم چرا كه ممكن بود كه نتوانيم به مقصد برسيم . گاهي اوقات ممكن است كه برخي سوتها درست نباشد ، اما اين بخشي از فوتبال است . داوران هم انسان هستند . "

اختلافات والدانو و مورينيو :
"ما فقط به بازي كردن و حضور در رختكن فكر مي كنيم . كاري به مسائل دروني باشگاه نداريم . اگر مشكلي باشد ، مربي خودش آن را حل مي كند . مربي به جاي ما در بيرون زمين بازي مي كند و ما هم براي او در زمين . او در اين جا خيلي خوب كار كرده است و تيم كاملا متحد است ."

پيوستن به رئال مادريد :‌
"حضور در اين جا مثل يك رويا بود . خيلي زيبا بود كه بتواني در كمار اين بازيكنان بزرگ باشي . "
"من هميشه كيلي گونزالس را دوست داشته ام ."

بازي با سوسيه داد :
"در دور رفت سوسيه داد كار را براي ما مشكل كردند . آنها تيمي بزرگ با بازيكنان بزرگ هستند . در آن بازي به مشكل خورديم اما اين جا و در برنابئو انگيزه اي مضاعف داريم . "

 

 

0



:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 147
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

0به اطلاع کلیه بازدید کنندگان میرساند جهت برقراری ارتباط ومطرح کردن سوالات به آدرس الکترونیکی زیر ایمیل بزنید:

                              realmadridc.f7_loxblog@yahoo.com

 *yb*                                                                                           

 

 



:: بازدید از این مطلب : 582
|
امتیاز مطلب : 239
|
تعداد امتیازدهندگان : 68
|
مجموع امتیاز : 68
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

دانلود گل اول دوم  رئال مادرید به وسویا در پایین صفهه سمت راست بالای تبلیغ

 

        

دانلود فیلم جدیدترین مقایسه کریستیانو و مسی در بالای تبلیغ

                                تشکر یادت نره



:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

هر گونه كه حساب كنيم ، رئال مادريد شايسته رسيدن به فينال كوپا بود .
در روزهاي اخير ، فوتبالدوستان اسپانيايي ، دو اشتباه داوري بازيهاي رفت و برگشت رئال مادريد در برابر سويا را پيراهن عثمان كرده اند تا بگويند كه ناداوري براي همه تيمهاست و فقط مختص رئال مادريد نيست و حق رئال مادريد حضور در فينال 20 آوريل برابر بارسلونا ، احتمالا در مستايا نبوده است . اما جواب اين سوال زياد سخت نيست .
اگر بر فرض دو گل سويا در برابر رئال مادريد را هم پذيرفته شده حساب كنيم ، باز هم رئال مادريد با نتيجه 3-0 از حريفش جلوست ، پس اين بحث ها بي فايده است .
تازه جدا از اين مسئله ، نبايد آن دو گل سويا را زياد هم صحيح بدانيم . آلبيول وقتي توپ را از خط دروازه رد كرد كه هنوز بخشي از توپ روي خط بود و واقعيت اين است كه كميته داوران هم قبول دارد كه آن صحنه گل نبوده است ، روي گل نگردو هم ، او وقتي ضربه را زد كه بازي متوقف شده بود .
رئال مادريد توانست كه با شايستگي و با شكست دادن سويا و اتلتيكو در چهار بازي ، به فينال برسد و البته فقط هم يك گل توسط فورلان خورد كه آن هم آفسايد بود . اين رئال مادريد شايستگي احترام و تحسين بيشتري را دارد ...



:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

ويسنته دل بوسكه به حرفهاي مورينيو واكنش نشان داد .
ويسنته دل بوسكه ، امروز ليست خود را براي بازي با كلمبيا اعلام كرد كه در خلال كنفرانس مطبوعاتي ، بحثهايي هم در مورد رئال مادريد شد .
خوزه مورينيو ، مربي رئال مادريد ،‌روز چهارشنبه از مربيان تيمهاي ملي درخواست كرده بود كه از بازيكنانشان 90 دقيقه استفاده نكنند كه دل بوسكه در اين باره گفت :"‌آن هايي كه اين جا هستند ، با ذهنيت انجام يك بازي كامل مي آيند . ما حواسمان به تيمها هست اما ما هم دغدغه هاي خود را داريم . "
مربي سابق رئال مادريد سپس در مورد فينال كوپا ميان رئال و بارسا گفت :" بازيهاي پلي آف فوق العاده هستند . رئال مادريد و بارسلونا شخصيت فوتبال ما هستند و خوشحالم كه به فينال رسيده اند . هيچ كدام از تيمها محبوب من نيستند و هيچ پيش بيني در مورد آن ندارم ."



:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

آدبايور در مصاحبه با آس در مورد خودش و تيم صحبت كرد .
مورينيو پس از بازي با سويا از تو تمجيد كرد ، اولين گلت براي رئال مادريد در برنابئو چطور بود ؟
خيلي خوشحالم كه گلزني كرده ام . بازي كردن در استاديوم فوق العاده اي همچون برنابئو و گلزني در اولين بازي در اين استاديوم مثل يك رويا بود .

اولين گلت براي رئال مادريد به منزله 5000 مين گل رسمي خانگي تاريخ اين تيم بود ، اولين شروعت در برنابئو خيلي فوق العاده به نظر مي رسد .
خوشحالم كه در اين باشگاه استم ، عاشق اين تيم و تمام توجهي كه به آن در سرتاسر جهان مي شود هستم و براي كمك كردن آمده ام . اين جا هستم تا بهترين بازي خود را ارائه دهم ، حتي اگر در 15 يا 20 دقيقه دز زمين باشم . در كنار بازيكنان خوبي همچون كريستيانو ،‌كاكا ، اوزيل ،‌خديرا و ... اين كار محقق مي شود . اوزيل در برابر سويا يك گل فوق العاده به ثمر رساند و واقعا توانايي هايش مرا تحت تاثير قرار داد . او فوق العاده است .

به جاي بنزمايي كه بايد با او رقابت كني به زمين آمدي ، او را چطور مي بيني ؟
به نظرم بنزما بازي بسيار خوبي در برابر سويا انجام داد . او چندين موقعيت داشت ، گل نزد اما اين فوتبال است . او بازيكن خوبي است و گلهاي بيشتري در اين باشگاه خواهد زد ، اين چيزي است كه همه ما مي خواهيم .

رئال مادريد پس از هفت سال به فينال كوپا دل ري رسيده است ،‌اين بازي برابر بارسلونا را چطور مي بيني ؟
بارسلونا يكي از بهترين تيمهاي جهان است و به توانايي هاي اين تيم ترديدي نيست اما فينال يك بازي 90 يا 120 دقيقه ايست . ما موقعيت هايي خواهيم داشت و مطمئنا از آنها استفاده خواهيم كرد.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

بازيكن سوسيه داد در مورد رويارويي با رئال صحبت كرد .
داويد زوروتوزا ، بازيكن رئال سوسيه داد كه اين فصل در تيم مارتين لاسارته ، درخشش قابل توجهي داشته است اميدوار است كه خستگي رئال مادريد بتواند كليد موفقيتشان باشد .
اين بازيكن گفت :" آنها بازيهاي زيادي انجام داده اند و ممكن است كه به خاطر بازي كوپايشان خسته شده باشند ."
او افزود :" طبيعتا با توجه به اين كه نگاه ها به اين بازي بيشتر است ، ما مي خواهيم كه خوش بدرخشيم . درست است كه آنها بازيكنان بزرگي دارند اما در زمين فوتبال اين چيزها از ياد آدم مي رود . "
او افزود كه اوزيل ، بازيكن آلماني رئال مادريد "يك ستاره بزرگ است كه توانايي هاي زيادي دارد . "



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

دبير كل فدراسيون فوتبال اسپانيا در مورد محل برگزاري كوپا اظهار نظر كرد .
رئال مادريد و بارسلونا ، پس از 21 سال با هم به فينال كوپا رسيده اند تا يكي از بزرگترين بازيهاي سال فوتبال دنيا را برگازر كنند كه مسئله محل برگزاري بازي اين روزها خيلي جنجال ساز شده است . يكي از گزينه ها برگزاري بازي در مستايا است كه دبير كل فدراسيون فوتبال اسپانيا در اين باره گفت :" مستايا ، زمين بي طرف و ايده آل براي فوتبال كوپاست . "
به هر حال ، تصميم نهايي هفته آينده گرفته خواهد شد . به جز مستايا ، شهرهايي همچون سويل ، ساراگوسا و مادريد هم نامزد هستند . مستايا فقط 55 هزار نفر گنجايش دارد كه ناكافي به نظر مي رسد .



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

كريستيانو رونالدو روزهاي خوبي را در مادريد سپري نمي كند .
كريستيانو رونالدو در بازي با سويا آن قدر پر اشتباه ظاهر شد كه در نهايت صداي سوت هواداران هم به گوش رسيد كه البته منطقي هم به نظر مي رسيد . مهاجم پرتغالي در بدترين دوران گل نزدن خود از زمان پيوستنش به رئال مادريد به سر مي برد . در مجموع 428 دقيقه ، او حتي نتوانسته كه يك گل هم بزند . آخرين گلي كه زد مربوط به بازي كوپا در برابر اتلتيكو در 20 ژانويه در كالدرون بود و پس از آن ، چهار بازي پياپي در گلزني ناكام ماند (مايوركا ، اوساسونا و دو بازي كوپا برابر سويا)
از زمان پيوستنش به رئال مادريد ، كريستيانو دو دوران گل نزدن بد داشته است ، يكي 388 دقيقه در اوايل همين فصل و يك بار هم در فصل گذشته 345 دقيقه در گلزني ناكام مانده بود .
واقعيت اين است كه البته بازيكن كم كاري هم نبوده است . در برابر سويا شش موقعيت داشت اما در گلزني ناكام ماند . يك موقعيت بسيار فوق العاده را در موقعيتي تك به تك با خاوي واراس از دست داد ، موقعيتي كه از كريستيانو بعيد بود كه به گل مبدل نشود . البته كريستيانو هنوز با طلسم گل نزني خود در انگليس در فصل 05-2004 كه تازه در يونايتد به شهرت رسيده بود ، هنوز خيلي فاصله دارد .
كريستيانو در فصل 06-2005 ، در تيم شياطين سرخ ، 819 دقيقه پياپي نتوانست گلزني كند ،‌ البته در آن زمان هنوز بازيكن زياد مهمي در تيمش نبود . در همون دوران ، او يك دوران گل نزني 894 دقيقه اي را هم پشت سر گذاشت .
در اسپورتينگ ليسبون در سن 17 سالگي ، كريستيانو 888 دقيقه پياپي در گلزني ناكام مانده بود . كريستيانو در آن فصل فقط سه بازي كامل انجام داد و سه گل هم به ثمر رساند .
اگر به دوراني كه كريستيانو به يك ستاره تبديل گشت ، برگرديم ، مي بينيم كه بازيكن پرتغالي در شش بازي اخير فقط يك گل زده است ، آماري كه با ركورد 31 گل در 28 بازي كه تا پيش از آن به ثبت رسانده بود ، خيلي فاصله دارد .
اين افت كريستيانو روي روند تيم مورينيو تاثير مستقيم داشته است . رئال مادريد در شش بازي اخير فقط شش گل زده است . بازيكن پرتغالي مي داند كه تيمش كار سختي براي رسيدن به بهترين فرم دارد . كريستيانو بايد سعي كند كه در بازيهاي آتي كه سر تيم خلوت تر است ، بتواند اين طلسم را بشكند .



:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

به ادامه مطلب مراجعه کنید:



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

زامورانو در مورد شرايط رئال مادريد اظهار نظر كرد .
ايوان زامورانو ، بازيكن شيليايي اسبق رئال مادريد ، در مورد شرايط لاليگا صحبت هايي انجام داد . او در مصاحبه تلفني با رويترز گفت :" در ماه هاي اخير همچنان بارسلونا دست نيافتني مانده است اما رئال مادريد در دسترس تر است . "
زامورانو كه سابقه قهرماني لاليگا با رئال مارديد را دارد گفت كه مورينيو ، مربي پرتغالي رئال مي تواند فاصله اين تيم را با بارسلونا بكاهد . اين بازيكن اسبق شيليايي گفت :" همه تيمهاي بزرگ فراز و نشيب هايي دارند و براي رئال مادريد نيز همين طور است . "
او افزود :" وقتي رئال مادريد فصل را آن قدر خوب شروع كرد همه در انتظار يك سال فوق العاده بودند تا اين كه برابر بارسلونا شكست سختي خوردند . به هر حال ما به مورينيو و توانايي هايش ايمان داريم و او مي تواند كه رئال مادريد را با كسب برد قدرتمندتر سازد . "
اين گلزن سابق در مورد مصدوميت هيگوائين نيز گفت :" او مصدوم شده و بايد سه ماه دور باشد و مورينيو بايد به داشته هايش اكتفا كند . هيگوائين بازيكن بسيار مهمي در تيم بود و مي توانست كه در لحظات سخت با گلهاي كليدي به كمك تيم بيايد . "
زامورانو افزود :"هيگوائين در تاكتيك تيمي نقش بسيار مهمي داشت اما متاسفانه اين اتفاق برايش افتاد و آنها آدبايور را خريدند تا بتوانند كه جاي خاليش را پر كنند ."



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

به زودي محل برگزاري فينال كوپا مشخص خواهد شد .
فدراسيون فوتبال اسپانيا ، هفته آينده ، پس از سازماندهي بازي دوستانه اسپانيا - كلمبيا ، مكان بازي فينال كوپا دل ري را با حضور نمايندگان رئال مادريد و بارسلونا تعيين خواهد كرد .
استاديوم مستايا در والنسيا گزينه اصلي است اما استاديوم هايي در شهرهاي سويل و همچنين استاديوم ويسنته كالدرون ، ورزشگاه باشگاه اتلتيكو مادريد ، گزينه هاي ديگر هستند .
فصل گذشته ، بازي سويا - اتلتيكو در استاديوم نيوكمپ برگزار شد كه گنجايش بالاي اين استاديوم باعث رضايت خاطر هواداران هر دو تيم شد .
گنجايش استاديوم مستايا 55 هزار نفر است كه با توجه به علاقمندان زياد براي ديدن اين بازي ، كم به نظر مي رسد .



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

هنوز مشخص نشده است كه فينال كوپا در چه زماني برگزار خواهد شد .
رئال مادريد منتظر مشخص شدن زمين فينال بازي كوپا دل ري در برابر بارسلونا در 20 آوريل است تا شيوه بليط فروشي را به هوادارانش اطلاع دهد .
در بيانيه اين باشگاه آمده است :" استاديومي كه قرار است بازي در آن برگزار شود هنوز از سوي فدراسيون فوتبال اسپانيا مشخص نشده است و به همين علت هنوز مشخص نيست كه چه تعداد بليط بايد فروخته شود . به محض آن كه محل بازي مشخص شود ، بليط ها به قيد قرعه به اعضاي باشگاه كه درخواست داده باشند ، فروخته خواهد شد ."



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

دل بوسكه در مورد فينال كوپا اظهار نظر كرد .
ويسنته دل بوسكه ، مربي تيم ملي اسپانيا گفت كه رئال مادريد و بارسلونا "شانس يكساني براي قهرماني كوپا دارند ، هر چند كه هنوز خيلي تا فينال مانده است . "
او كه در مراسمي در تلفونيكا شركت كرده بود گفت :"درست است كه دو تيم بزرگ اسپانيا فينال كوپا را بازي مي كنند ، هنوز دو ماه تا آن بازي مانده كه براي هر دو تيم بسيار طولاني است و ممكن است تا آن زمان هر دو تيم افت و خيزهايي داشته باشند اما تا زمان بازي ، بخت هايشان يكسان خواهد شد . "
او افزود :" يك كوپاي فوق العاده را شاهد بوديم ،‌با بازيهاي خوب . امسال تورنمنت ذدر روند خوبي قرار داشت و همه تيمها آن را جدي گرفته بودند . "
دل بوسكه در مورد لاليگا نيز گفت :" اين تورنمنت هنوز تمام نشده است ، بازيهاي زيادي مانده است ، شامل الكلاسيكو ها . بردن بازيها آسان نيست اما بايد تا آخر فصل منتظر ماند . تيم گوارديولا خيلي آماده است اما تيم خوزه مورينيو هم تيمي نيست كه عقب بكشد . "



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

آدبايور بازي خوبي در برابر سويا داشت .
مهاجم توگويي در دقيقه 83 به جاي بنزما به زمين آمد كه عملكرد قابل قبولي هم داشت .
در اولين توپي كه گرفت باعث شد كه سرجيو سانچز به خاطر تكل خشني كه روي او انجام داد اخراج شود .
او در دقايق پاياني بازي روي يك استپ و شوت فوق العاده گل اولش را به ثمر رساند .



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

زمان و داور بازي با اسپانيول مشخص شد .
سازمان ليگ فوتبال اسپاتيا ، ديروز زمان بازيهاي هفته بيست و سوم را اعلام كرد كه بدين ترتيب ، روز يكشنبه ، 24 بهمن ، رئال مادريد ساعت 23:30 در كورنيا به مصاف اسپانيول خواهد رفت .
ماتئو لاهوز نيز قضاوت اين بازي را به عهده خواهد داشت .
گفتني است كه بازي رفت را رئال مادريد در برنابئو با نتيجه 3-0 پشت سر گذاشته است .



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

ژابي هميشه عنصري مهم در رئال مادريد بوده است .
ژابي آلونسو دوباره در بازي با سويا به تركيب اصلي برگشت كه در كنار خديرا در خط هافبك ، توانست كه مشكلات تيمي را به خوبي رفع كند .
در كارهاي تدافعي بسيار موفق بود و كاملا كانوته را مهار كرده بود . در نيمه دوم يك پاس فوق العاده به كريستيانو داد كه بازيكن پرتغالي با بي دقتي آن را خراب كرد .
در نيمه دوم يك كارت زرد گرفت اما در مجموع حركاتش درست و صحيح بود و مشخص شد كه حضورش در تيم چه نعمتي است .



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

هنوز ميزبان فينال كوپا دل ري 2011 مشخص نشده است .
رسيدن رئال مادريد و بارسلونا به فينال كوپا باعث شده كه هواداران هر دو تيم ، براي حضور در استاديوم و ديدن اين بازي از نزديك ، از همين الان آماده شوند .
روز 22 بهمن ، مكان دشيق برگزاري استاديوم مشخص خواهد شد كه گزينه اصلي ، استاديوم مستاياي 55 هزار نفري است كه سابقه دو بار ميزباني از پنج فينال كوپا ميان رئال و بارسا را هم داراست .
كه البته گنجايش آن كمي كم است و به همين علت بر اساس گزارش ماركا ، بارسلونا ترجيح مي دهد كه در برنابئوي 80 هزار نفري بازي كند . آنها بازي در برنابئو را انگيزه اي مضاعف براي خودشان مي دانند . اما رئال مادريد مخالف اين قضيه است ، چرا كه آخرين فينال كوپاي رئال در برنابئو ، با شكست اين تيم همراه بود



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

بازيكن اروگوئه اي اوساسونا حرف هاي تندي را عليه مورينيو به زبان آورد .
والتر پاندياني ، بازيكني كه در اواخر دوران فوتبال خود به سر مي برد ، در مورد صحبتهاي مورينيو در مورد خودش بعد از بازي با سويا ، اظهار نظر كرد . مربي رئال مادريد در مورد مهاجم اوساسونا گفت :" او خودش را تبليغ كرده است . تبليغات گران است و پول لازم دارد اما مورينيو با اين روش خودش را رايگان تبليغ كرده است و خيلي باعث خرسندي شده است ، اما مورينيو را همه مي شناسند ، فرد سختكوشي است كه خيلي به تيم كمك مي كند و مورد اعتماد هواداران و هم تيمي هايش است . "
پاندياني در مصاحبه با آژانس خبري اطلس در اين باره گفت :" دو كلام از بابابزرگ بشنو !" كه مشخص بود اشاره اش به مورينيو و كريستيانو رونالدوست و گفت كه پس از اين همه سال حضور در اسپانيا نيازي به تبليغ خودش ندارد ."



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

رئال مادريد در برابر سويا دو نقطه قوت مهم داشت .
گرگوريو مانزانو ، يكي از خريدهاي جديدش را در بازي ديشب رو كرد :‌راكيتيچ . حضورش در خط هافبك تيمش باعث شد كه عملكرد اين تيم كاملا تغيير پيدا كند . سويا با ورود او به زمين توانست كه بهتر و خلاقانه تر بازي كند . تاكتيك اصلي مانزانو البته استفاده از ضد حملات ناواس و پروي بود .
اما رئال مادريد خيلي جدي و مطمئن بازي كرد و كنترل توپ را خوب به دست داشت اما روي ضربات آخر نا اميد كننده باور نكردني بنزما و كريستيانو رونالدو در گلزني دچار مشكل بود . بنزما خيلي سختكوش بود اما واقعا كم دقت و بدشانس بود. در نهايت اين اوزيل بود كه توانست كه طلسم دروازه سويا را بشكند . بعد از تيم مانزانو بازي را وا داد تا آدبايور بتواند كه با يك گل فوق العاده ،‌ خودش را به هواداران معرفي كند .
كريستيانو و بنزما ديروز به عنوان مهاجمان تيم عملكرد چندان خوبي نداشتند . بازيكن فرانسوي در دقيقه 4 و كريستيانو در دقيقه 30 ، دو موقعيت فوق العاده را از دست دادند تا در نهايت اوزيل ناجي تيم شود .



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

كريستيانو نتوانست كه در برابر سويا گلزني كند .
بازيكن پرتغالي باز هم برابر سويا در پست هميشگي در چپ قرار گرفت اما باز هم ، مثل بازيهاي قبل ، عملكرد زياد قابل قبولي نداشت .

در نيمه اول در مقابل خاوي واراس يك موقعيت تك به تك را از دست داد و روي ارسال دي ماريا هم نتوانست كه دروازه حريف را باز كند .
او همه تلاشش را كرد كه گل بزند اما كاملا ناكام بود و ضربات آزادش هم بي هدف تر از هميشه بودند تا ماه فوريه را هم با ناكامي در گلزني آغاز كند .
لازم به ذكر است كه اين بدترين ركورد كريستيانو از نظر گل نزدن در رئال مادريد است .



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

اوزيل يك طراح باهوش و خوش تكنيك است .
هافبك آلماني توانست كه چشمه اي از خلاقيت هاي بي بديلش را در بازي با سويا به نمايش بگذارد .

در دقيقه 10 يك موقعيت خوب با همكاري كريستيانو داشت كه كاسرس آن را دفع كرد .
در نيمه دوم همچنان فوق العاده بود و بار طراحي حركات تهاجمي تيم بر روي دوش او بود .
در دقيقه 81 روي پاس خديرا خيلي خوب صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن خاوي واراس ، گل زيبايي را به ثمر رساند .
بازيكن آلماني پيشرفت چشمگيري داشته است و به نظر مي رسد كه با اين روند بتواند كه به يكي از بهترين هاي تاريخ رئال مبدل شود .



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

كارلوس ساينز در مورد شرايط رئال مادريد اظهار نظر كرد .
كارلوس ساينز ، راننده اسپانيايي كه از طرفداران رئال مادريد به شمار مي رود ، از رسيدن اين تيم به فينال كوپا دل ري ابراز خرسندي كرد اما اذعان داشت كه مشكل رئال مادريد مقايسه شدن با بارسلونايي است كه در فرم فوق العاده اي قرار دارد .

او گفت :"‌رئال مادريد تيمي جوان با يك مربي جديد و بازيكنان جوان است . مشكل اين است كه آنها با بارسلونايي مقايسه مي شوند كه سالهاست در كنار هم بوده اند .دوست دارم كه فكر كنم كه رئال مادريد امسال بارسا را شكست خواهد داد ، هر چند كه آسان نيست .
او كه دو بار قهرمان رالي شده است اعتقاد دارند كه رئال مادريد مي توان قهرمان باشد اما هواداران بايد صبور باشند . او گفت :" مشكل ما اين است كه صبر نداريم . رئال مادريد پوشش رسانه اي بسياري دارد و همه نگاه ها را به خود جلب مي كند . "
او البته اعتقاد دارد كه رئال بايد بيشتر به آكادمي اعتماد كند :" من دوست دارم رئال مادريد ببرد و خوب بازي كند . هميشه در رسيدن بازيكنان از آكادمي به تيم اصلي مشكلاتي وجود داشته است . اميدوارم كه آكادمي آينده درخشاني داشته باشد چرا كه در تاريخ رئال مادريد هميشه بخش تيمهاي پايه بخش مهمي بوده است . "
او كه سابقه حضور در انتخابات رياست رئال را دارد گفت كه برنامه اي براي حضور در انتخابات آينده ندارد :" من هميشه رئال مادريد را دوست داشته ام و مي خواستم كه به اين تيم كمك كنم اما حالا برنامه اي براي آن ندارم . ".



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

امانوئل آدبایور در دومین حضورش در ترکیب رئال توانست تا برای تیم جدیدش گلزنی کرده و توانایی هایش را به نمایش بگذارد. ستاره توگویی در دقیقه 93 بازی دومین گل رئال در دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا را به ثمر رساند تا کهکشانی ها به فینال این رقابتها راه بیابند.
این اولین نمایش آدبایور در خانه و درورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود و به نظر می رسد که ستاره توگویی از آزمایش سربلند بیرون آمد.
اولین گل این بازی هم در دقیقه 81 توسط اوزیل به ثمر رسید



Real Madrid's Emmanuel Adebayor From Togo, 2nd Left Scores
 لحظه به ثمر رسیدن گل آدبایور

Real Madrid's Togolese Forward Emmanuel Adebayor Celebrates
 آدبایور گلزنی اش را این گونه جشن می گیرد


Real Madrid's Togolese Striker Emmanuel Adebayor Celebrates
  شادی جدی آدبایور...او شاید به این فکر می کند که این گل ، پاسخ خوبی برای کم توجهی های مانچینی  به توانایی های او باشد

Real Madrid's Togolese Striker Emmanuel Adebayor (C) Celebrates
و آدبایور همچنان خوشحال است...

Real Madrid's Togolese Forward Emmanuel Adebayor (L) Is
 مسعوت اوزیل این گل را به هم تیمی خوش قد و بالایش تبریک می گوید




Real Madrid's Togolese Forward Emmanuel Adebayor (BottomR) Is
  پس از اوزیل سایر هم تیمی های آدبایور هم از راه می رسند و اولین گلزنی اش با پیراهن رئال را به او تبریک می گویند

Real Madrid's Togolese Striker Emmanuel Adebayor (hidden) Is
 و این تبریکات همچنان ادامه دارد

Real Madrid's Togolese Striker Emmanuel Adebayor (2ndR) Celebrates



Real Madrid's Togolese Striker Emmanuel Adebayor (C) Celebrates His Goal With Teammate Real Madrid's French Midfielder


Real Madrid's Football Players



Real Madrid's Portuguese Forward Cristiano Ronaldo Reacts
کریس در این دیدار در گلزنی ناکام ماند

Real Madrid's German Midfielder Mesut Ozil (R) Scores
ولی مسعوت اوزیل توانست برای تیمش گلی را به ثمر برساند

Real Madrid's German Midfielder Mesut Ozil Celebrates
و بدین ترتیب گلزنی اش را جشن گرفت
 



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

رامون كالدرون، رئيس سابق باشگاه رئال مادريد، اختلافات داخلي باشگاه را كه روي نتايج تيم تاثير گذاشته مورد انتقاد قرار داد و شرايط اين باشگاه را به انبار باروت تشبيه كرد.

اختلافات ژوزه مورينيو و خورخه بالدانو سبب شده تا شايعه جدايي آقاي خاص از رئال در تابستان آينده در رسانه هاي اسپانيايي منتشر شود.

كالدرون كه بين سال هاي 2006 تا 2009 رياست باشگاه رئال را برعهده داشت، همچنين فلورنتينو پرس را به دليل تلاش براي بركناري او، مورد سرزنش قرار داد.

او در گفتگو با كوم راديو گفت:" رئال مادريد مانند يك انبار باروت است كه هر لحظه ممكن است منفجر شود. شرايط بسيار نابسامان است و اختلافات زيادي در تيم وجود دارد كه چندان ضروري نيست.

سياست رئيس جديد كه مي خواهد نشان دهد باهوش تر و خوش تيپ تر از همه است، به مشكل خورده است. در زمان رياست من، فلورنتينو كمكي به من نكرد. او دائما در حال برنامه ريزي بود تا من را بركنار كند. او در اين دو سال 400 ميليون يورو خرج كرد كه مطمئنا پول خودش نبوده است."

كالدرون همچنين در مورد آينده مورينيو گفت:" مورينيو براي قهرماني به اينجا آمده است نه براي نق زدن در مورد داوري ها. اين وظيفه يك مربي نيست."

او با ستايش از بازي هاي بارسلونا گفت:" تاكنون چنين تيم كاملي نديده بودم. بارسا از زمان حضور كرويف با چنين سبكي بازي مي كند."



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

هافبك با تجربه ميلان مورد توجه رئال مادريد قرار گرفته است .
هر چند كه ژابي تنها هافبك طراح حاضر در تيم نيست اما تنها بازيكني است كه مورد اعتماد مورينيوست . نه گاگو و نه گرانرو مورد اعتماد مربي پرتغالي نيستند و به همين علت ، اين مربي در جستجوي يك مغز متفكر براي فصل بعد است .
به جز نامهايي همچون بورخا والرو ، دني پارخو و سسك فابرگاس ، يك بازيكن با تجربه يعني آندره آ پيرلو هم مي تواند به رئال بپيوندد . قرارداد اين بازيكن خوش تكنيك در آخر فصل با ميلان به اتمام مي رسد و قصدي براي تمديد قراردادش ندارد .
بنا بر گزارش كوريره دلوا اسپورت ، رئال مادريد در انديشه خريد اين بازيكن است و تيمهايي همچون چلسي و بايرن مونيخ نيز از ديگر مشتريان اين بازيكن با تجربه هستند .
نقطه ضعف بزرگ اين بازيكن سنش است (31) اما نمي توان از ويژگي هاي اين بازيكن همچون هنرش در زدن ضربات آزاد به سادگي گذشت ، به خصوص اگر كه قيمتش رايگان باشد .



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

بازيكنان رئال بازي قابل قبولي در برابر سويا داشتند .
كاسياس (6) : كار خاصي براي انجام دادن نداشت و بيشتر يك تماشاچي بود .
آربلوا (6) : او در سمت راست به مراتب موثرتر كار مي كند و در سمت چپ صرفا يك بازيكن كار راه انداز است . در امور تدافعي خوب ناواس را مهار كرد اما در حملات شركت چنداني نداشت.
كارواليو (6) :‌ مثل هميشه مطمئن و آرام در قلب خط دفاع رئال خوش درخشيد .
آلبيول (7) : در تمام طول بازي مطمئن و سرحال بود و به جز صحنه گل آفسايد نگردو ، در بقيه دقايق به حريف فرصتي نداد .
راموس (6) : در امور تدافعي بد نبود و در امور تهاجمي نيز عملكرد متوسطي داشت . در مجموع او در پست دفاع وسط بهتر كار مي كند .
خديرا (7) : بازي خوبي انجام داد و يك پاس گل فوق العاده هم به اوزيل داد .
ژابي (7) : بازگشت او به تركيب تيمي ، كمك شايان ذكري براي رئال مادريد بود چرا كه او هميشه آماده و سرحال ، يك ليدر ايده آل براي هر خط هافبكي است .
دي ماريا (6) :‌بسيار آماده تر از بازيهاي قبل ظاهر شد .
اوزيل (8): هر آن چه كه مي خواست با خط دفاع سويا كرد و يك گل تماشايي نيز به ثمر رساند .
رونالدو (5) :‌خيلي تلاش كرد اما بي دقت بود و موقعيتهاي فراواني را از دست داد .
بنزما (5) : موقعيت هاي فراواني را از دست داد و خيلي پر اشتباه بود .
تعويضي ها :
لاس ديارا (6) : در همان دقايق اندكي كه در زمين بود يك پاس گل خوب داد .
آدبايور (7) : او با گل فوق العاده اي كه زد راه و چاره گلزني را به مهاجمان گل نزن تيم نشان داد .
 



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

بنزما نمونه اي از يك بازيكن بي ثبات است .
در حالي كه بنزما با يكي دو بازي خوب در هفته گذشته انتظارات از خود بالا برده بود اما دوباره دو بازي است كه عملكردش ضعيف تر از حد انتظار است و در شبي كه آدبايور در عرض هفت دقيقه پس از ورودش به زمين گلزني كرد ، توفيقي براي گشودن دروازه حريف نداشت .
در دقيقه 4 در باز كردن دروازه خالي ناكام ماند و روي يك صحنه ديگر در نيمه دوم هم روي ارسال رونالدو نتوانست كه دروازه خالي را باز كند .
او موقعيت هايي ديگري هم داشت كه باز هم آن ها را خراب كرد تا هواداران را عصباني تر از قبل كند .
مطمئنا كريم مي داند كه با اين بازيها بايد با تركيب اصلي رئال مادريد وداع كند . مشكل اصلي اين بازيكن بي ثباتي است چرا كه معمولا پس از يكي ، دو بازي خوب ، به شدت دچار افت مي شود.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

رئال مادريد با يك نمايش خوب برابر سويا ، راه فينال كوپا را در پيش گرفت .
طلسم شكني

هفت سال انتظار براي اين لحظه فوق العاده ، هفت سال با روياي فينال زندگي كردن . هفت سال صبر براي ديدن يك فينال رويايي ، هفت سال منتظر ماندن براي ديدن جام كوپا دل ري بر بالاي سر ايكر كاسياس . اين هجدهمين سال خواهد بود ، هجده سال پيش بود كه رئال مادريد در مستايا با شكست دادن ساراگوسا ، قهرمان كوپا شد . رئال مادريد با بازي خوب ديشب خود برابر سويا نشان داد كه آماده طلسم شكني است. بارسايي ها هم مي دانند كه رئال مادريد هيچ گاه نخواهد مرد و هميشه باز خواهد گشت از گوارديولاي باهوش گرفته تا كرويف مقدسشان . بارسلونا فوتبال خاص خود را دارد اما رئال مادريد هم خود باوري ، اعتقاد و تعصب خود را دارد . 30 فروردين ، همه در انتظار يك بازي ديدني خواهند بود ، كيست كه بترسد ؟

جادوگر اوزيل :        اوزيل ستاره بازي ديشب بود . بازيكن تركيه اي - آلماني ، بازيكني با حد و اندازه هاي متفاوت است و هر ضربه اي كه به توپ مي زند ، باور نكردني است . با گل فوق العاده كه زد كمر خاوي واراس را شكست و بليط فينال را در جيب تيمش گذاشت . البته نبايد نقش هموطنش سامي خديرا را در گلش ناديده گرفت . اتحاد ژرمن ها عالي بود

مانو 5000
آدبايور هم نشان داد كه بازيكن متفاوتي است . مورينيو مي خواهد كه با سيستم سگي بازي كند و چه كسي بهتر از او كه با تنها يك حركت ، يك گل زد و خود را به هواداران معارف كرد . او با يك استپ فوق العاده و يك ضربه كشنده ، گل 5000 خانگي تاريخ رئال مادردي را به ثمر رساند تا هواداران سرخوش تر از هميشه سرود قهرماني را بخوانند .



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

لوكاس باريوس در مورد شايعه پيوستنش به رئال صحبت كرد .
لوكاس باريوس ، مهاجم پاراگوئه اي در مورد شايعاتي كه پيرامون پيوستنش به رئال مطرح شده گفت :" براي من باعث افتخار است كه باشگاهي همچون رئال مرا بخواهد . "

اين بازيكن در اين فصل يكي از عوامل اصلي موفقيت بروسيا دورتموند بوده است و در 19 بازي ، 9 گل زده است .



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

آدبايور به يك افتخار مهم در تاريخ رئال مادريد دست يافت .
رئال مادريد در برابر سويا به ركورد 5000 گل خانگي در بازيهاي رسمي رسيد . اولين گل را خيرالت در 6 آوريل 1903 در برابر اسپانيول به ثبت رسانده بود .

به جز خيرالت ، زننده ديگر گلهاي رند ، بلمار (گل 1000) ، خنتو (2000) ، خوانيتو (2000) ، آماويسكا (4000) و آدبايور تازه وارد (5000) بوده اند .
رئال مادريد به جز برنابئو در استاديومهاي ديگري هم بازيهاي خانگي خود را انجام داده است . استاديوم هايي همچون اودونل ، ولدروم سيوتات لينيار ، متروپوليتانو و چامارتين . رئال مادريد در يك بازي كوپا در سال 1994 از ويسنته كالدرون هم به عنوان استاديوم خانگي استفاده كرد و در اروپا هم چند بازي خانگي خود را به علت محروميت در خارج از مادريد سپري كرده است .



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

هواداران ، پاسخ خوبي به مدير سويا دادند .
سانتياگو برنابئو لحظاتي پس از گل رئال مادريد كه به معني صعود به فينال كوپا دل ري بود ، شعار "مرگ بر دل نيدو " را سر داد .

مسعود اوزيل ، ملي پوش آلماني رئال مادريد با گل زيباي خود به هواداران آسايش خاطر بخشيد .
اين شعار تا سه دقيقه پس از تعويض آدبايور با بنزما شنيده مي شد .



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siavash

ژابي :
"خيلي به قهرماني نزديك شده ايم . فينال برابر بارسلوناست و مي دانيم كه اين چه مفهومي دارد . يك بازي بسيار مشكل كه بايد ديد كه چه اتفاقي خواهد افتاد . مي دانيم ....



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد