مورینیو: نباید بیش از حد خوشحال باشیم
نوشته شده توسط : siavash

مربی پرتغالی افزود: «به طرفداران خوش می‌گذرد و به تیم نیز، به ویژه چون حالا نیازی ندارند مانند سابق بدوند. من هم به روشنی این موضوع را می‌پسندم، اما نباید فکر کنیم که در همه بازی‌ها اوضاع این‌گونه است. ما چند بازی را با گل‌های کمتری خواهیم برد، و حتی در برخی مساوی خواهیم کرد یا خواهیم باخت.

می‌خواهیم ذهنیتی داشته باشیم که اجازه دو شکست متوالی را به ما ندهد. ما یک بازی بسیار جدی در خانه مالاگا داریم و با میلان هم بازی خواهیم کرد. بازی امشب هم دشوار بود. این همان ذهنیتی است که می‌خواهم تیم داشته باشد و از آن بسیار خوشحالم.»

مورینیو در هر حال گفت که آنها هنوز به اوج نرسیده‌اند و بر این باور است که تیمش باید به دنبال کمال باشد: «ما داریم آهسته و پیوسته به پیش می‌رویم. طرفداران بسیار خوشحال هستند، ولی ما باید آرام باشیم. بازیکنان و مربیان بزرگ نمی‌توانند به خود اجازه دهند که برای مدتی سرخوش باشند. ما می‌خواهیم به دستاوردهای بسیار مهم‌تری برسیم.

ما باید به فکر بازی مقابل مورسیا باشیم. اوزیل، کاروالیو و آلونسو تعطیلات سه‌روزه‌ای خواهند داشت و بقیه را برای این بازی به تیم فرامی‌خوانم.

بنزما در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد و رونالدو نیز. این بازی برای من بسیار مهم است. اگر اتفاق فصل پیش (شکست مقابل آلکورکون در جام حذفی) اتفاق بیفتد، بازیکنانی که در ترکیب حضور دارند از دید من مرده خواهند بود!»




:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 2 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: