مورینیو و شکستن چهار رکورد
نوشته شده توسط : siavash

اولی مربوط به آمار گلهای رئال مادرید در بازیهای اخیر بود . 46 سال بود که رئال مادرید نتوانسته بود که 12 گل در دو بازی پیاپی لیگ در برنابئو به ثمر برساند . آخرین باری که این اتفاق افتاده بود مربوط به فصل 65-1964 بود که رئال مادرید در دو بازی پیاپی کوردوبا و لاس پالماس را با 6 گل مغلوب کرد .  
همچنین در سه بازی آخر لالیگا ، میانگین گل زده تیم پنج بوده است ، آخرین باری که رئال مادرید توانسته بود چنین آماری را به ثبت برساند مربوط به فصل 90-1989 بود که رئال مادرید وایادولید (4-0) ، اوساسونا (1-5) و لوگرونیس (4-0) را در هم کوبید . این آخری باری بود که رئال مادرید در سه بازی پیاپی چهار گل یا بیشتر به ثمر رساند .
خوزه مورینیو دو رکورد دیگر را هم مربوط به نتایج شکسته است . او با شش برد و دو تساوی در هشت بازی اول لیگ ، بهترین آغاز لالیگای رئال مادرید را از فصل 92-1991 به بعد ثبت داشته است ، رکورد پیشین توسط آنتیچ ، مربی وقت رئال مادرید به ثبت رسیده بود . رئال مادرید همچنین بهترین روند نتیجه گیری را در 15 سال اخیر به ثبت رسانده است . از فصل 96-1997 ، رئال مادرید نتوانسته بود که دوازده بازی پیاپی را بدون شکست به ثبت برساند .




:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 6 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: