نظرسنجی مهم مارکا : بارسلونا یا رئال مادرید ؟
نوشته شده توسط : siavash

فقط و فقط یک ماه دیگر تا بازی الکلاسیکو ، مهمترین بازی فوتبال اسپانیا ، باقی مانده است .

 

شمارش معکوس برای الکلاسیکوی بزرگ آغاز شده است . فقط یک ماه تا بازی میان بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ بافی مانده است ، دو تیم بزرگ لالیگا و بازی که ممکن است که نتیجه نهایی کل فصل را مشخص کند . "در این مرحله از فصل کدام تم بهتر است ؟ " ، " در این بازی تاکتیکهای مورینیو برتر خواهند بود یا گواردیولا؟" و این که "کریستیانو ، الکلاسیکو را به نفع تیمش پیش می برد یا مسی "  سوالاتی هستند که در نظر سنجی مهم مارکا مطرح شده اند .
تیم گورادیولا از آغاز فصل پر فراز و نشیب نشان داده اما تیم مورینیو بدون شکست ، با کسب یک امتیاز بیشتر از بارسلونا صدرنشین است .  آنها در چمپیونزلیگ نیز توانسته اند که میلان که بزرگترین حریفشان بود را مغلوب سازند .
روی نیمکت هم ماجرا جالب خواهد بود . بازگشت مورینیو به نیوکمپ و گواردیولایی که می خواهد پس از بازی چمپیونزلیگ فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی ، انتقام بگیرد . دو مربی برتر جهان باید رو در روی یکدیگر قرار گیرند .
البته در این میان نکات جالبی هم وجود دارد . مورینیو بارها گفته :" گواردیولا مربی ایده آلی برای بارساست " و پپ نیز اخیرا گفته :" مورینیو بهترین مربی جهان است ."
دیگر نکته جالب این بازی مربوط به ستارگان تاثیرگذار این بازی می تواند باشد و به همین علت مارکا در مورد کریستیانو و مسی نظرسنجی گذاشته است .  در حال حاضر بازیکن پرتغالی با زدن 9 گل در لالیگا مهار ناپذیر شده است . او در 47 بازی خود در رئال مادرید 44 کل زده است و مسی نیز که برنده توپ طلای فصل گذشته بود ، این فصل 12 گل زده و البته ویا را نیز نباید در بارسلونا دستکم گرفت .
فقط یک ماه تا الکلاسیکو باقی مانده است . شرط بندان ، رئال مادرید را بخت اول قهرمانی لالیگا می دانند ، اما به هر صورت این بازی شرایط خاص خود را دارد . 10 بازیکن منتخب بهترین بازیکن سال در دو تیم هستند : آلوس ، پویول ، ژابی ، اینیستا ، ویا و مسی در یک سو و کاسیاس ، ژابی ، اوزیل و کریستیانو رونالدو در سوی دیگر . کدام یک بهتر هستند ؟





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 6 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: