مورینیو ، امیدوار به کسب توپ طلای مربیان
نوشته شده توسط : siavash

مورینیو طبیعتا با توجه به درخشش خود در فصل گذشته ، خود را بخت اصلی عنوان بهترین مربی سال جهان می داند .

روز 20 دی ، در زوریخ ؛ به رسم هر سال بهترین های فوتبال جهان در سال میلادی گذشته انتخاب خواهد شد . اما امسال قرار است که این مراسم با یک تغییر ویژه همراه باشد و به بهترین مربی سال 2010 هم جایزه ای اهدا شود ، عنوانی که با توجه به حضور کاندیداهای اسم و رسم داری همچون ویسنته دل بوسکه و خوزه مورینیو عنوان بسیار مهمی به نظر می رسد .
دل بوسکه در مادرید بین سالهای 1999 تا 2003 هشت جام کسب کرده است و با توجه به آن که اسپانیا را برای اولین بار در تاریخ به قهرمانی جام جهانی رسانده ، یکی از اصلی ترین مدعیان عنوان بهترین مربی سال به نظر می رسد ، هر چند که شکست در برابر تیمهایی همچون سوئیس و آرژانتین از نقاط ضعف این مربی به شمار می رود .
اما از نظر باشگاهی ، بدون شک مورینیو از حریفان خود یک سر و گردن بالاتر است و بدون شک نسبت به مربیانی همچون آنجلوتی ، فرگوسن ، ونگر و فن خال فصل خیره کننده تری را پشت سر گذاشته است . البته از جنبه ملی هم رقبایی همچون تابارز ، فن ماروایک و لوو را پیش روی خود می بیند .  مورینیو در اینتر همه چیز را برد ، سه جام را فتح کرد تا به رکوردی جاودانه دست یابد .
مربی پرتغالی به اطرافیانش گفته که امیدوار است که این عنوان را تصاحب کند .   او در مصاحبه با TF1 در این باره گفته بود :" اگر امسال که همه چیز را برده ام ، عنوان بهترین مربی جهان را نبرم ، پس کی ببرم ؟"  مطمئنا او رقابت جذابی با دل بوسکه در این زمینه خواهد داشت ، هر چند که باید این را هم در نظر گرفت که مورینیو در رئال مادرید نیز تا کنون عملکردی خیره کننده داشته است و هیچ بعید نیست که در صورت ادامه این روند کفه ترازو کاملا به نفع او شود .





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 6 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: